Updateeee - Reisverslag uit Chiswick, Verenigd Koninkrijk van Aimée Fakkeldij - WaarBenJij.nu Updateeee - Reisverslag uit Chiswick, Verenigd Koninkrijk van Aimée Fakkeldij - WaarBenJij.nu

Updateeee

Blijf op de hoogte en volg Aimée

22 November 2018 | Verenigd Koninkrijk, Chiswick

Zo, even een update.
Ik zag dat ik al veel te lang niks meer had geschreven, terwijl ik had beloofd om elke 2 weken iets te schrijven...
Belofte maakt schuld, dus ga ik proberen om de afgelopen weken in een bericht te krijgen.

De laatste keer dat ik iets schreef, was ik net als verrassing naar huis gegaan. Op dit moment zijn we alweer twee maanden verder en is er veel gebeurd.
Ik heb mij bijvoorbeeld ingeschreven bij een sportschool (jaja, echt waar) en ben zelfs al 3 weken lang, 3x per week erheen geweest (echtechtecht)! Ik ben erg trots hierop en merk dat ik langzaam fitter wordt en dat ik ook echt verandering aan mijn lichaam zie. Ik sport niet alleen, maar samen met Shalomé, wat het natuurlijk een stuk leuker en makkelijker maakt om te doen.
Daarnaast is M. 10 jaar geworden, dus dat was een groot feest! Hij moet nog wel steeds zijn partijtje vieren, maar dat zou wel ergens aankomende maand gebeuren. F&M zijn ook samen op vakantie geweest, waardoor ik samen met oma R. de dagen heb gedraaid. Ik vind dit altijd heel erg leuk en afwisselend, omdat je dan toch een ander soort manier van oppassen hebt. Ik heb dan nog meer het gevoel dat ik echt aan het oppassen ben en dat ik erg belangrijk ben binnen dit gezin. Op dit moment ben ik ook weer met oma R de dagen aan het draaien! Dit betekent vaak wel vroege ochtenden en lange weekenden, maar dat maakt het allemaal goed als je de jongens blij ziet.

De maand Oktober was een drukke maand, maar wel echt heel leuk. Veel met vriendinnen leuke dingen gedaan, uitgeweest, London ontdekt (althans, geprobeerd) en vaak naar musea geweest. Dat vind ik echt fijn aan London. Je kan hier gratis (vrijwel) alle musea in. Er zijn soms wel tentoonstellingen waar je dan los voor moet betalen, maar het grootste gedeelte van het museum is dan gratis toegankelijk. Zeker met de kleine mannen is dit ideaal. Je kan er dan gewoon even tussenuit en voelt je dan niet verplicht om 4 uur te blijven, omdat je zoveel geld aan een kaartje hebt uitgegeven.
Met V. was ik naar het Science Museum, waar je ook in een simulator van een F16 kan zitten. Hij vond dit echt helemaal geweldig en heeft alleen maar hard gelachen.

De maand november is ook een drukke maand. F&M zijn nu dus samen naar NYC (yealous) en daardoor maak ik langere dagen en meer uren dan normaal. Ik vind dit eigenlijk alleen maar erg leuk en geniet ook erg van de mannen. Gisteren ben ik bijvoorbeeld met de grote jongens mee geweest naar het voetbal. Normaal blijf ik thuis bij de kleintjes en gaat mama met de jongens naar het voetbal. Ik vond het leuk om te zien waar ze voetballen en om ook een keer met hun samen weg te gaan. Dit gebeurd natuurlijk erg weinig, want de kleintjes kunnen niet alleen blijven thuis. Aankomend weekend moeten we nog even bedenken wat we gaan doen en wie met welke kinderen op stap gaat.


Ik merk wel dat ik mij steeds meer thuis voel hier. Als ik een dagje weg ben, ben ik altijd blij om weer thuis te komen en mijn verhaal ook met iemand te kunnen delen. Hiervoor woonde ik alleen en had je niet altijd iemand om tegen aan te kletsen of iemand die zijn/haar verhaal aan jou vertelde. Hier is er altijd wel iemand in huis en zijn ze eigenlijk ook allemaal heel vrolijk en blij en luisteren ze graag naar je. Thuis bij mijn vader had ik dit ook altijd en daarom ben ik blij dat ik hier bij een groot gezin zit en dat gevoel een beetje terug kan halen.
Ik mis iedereen in Nederland natuurlijk wel heel erg, maar op een gegeven moment wen je eraan. Het maakt het af en toe thuiskomen ook alleen maar leuker als je niet te vaak thuis komt. Ik ga nu eind december even naar huis toe om iedereen weer even te zien en oud&nieuw in nederland te vieren. 1 januari vertrek ik weer naar London om voorlopig niet meer terug te komen naar Nederland. Waarschijnlijk is dit dan pas ergens eind april/begin mei.
Vervolgens wil ik, voordat ik in september met de studie Verpleegkunde begin, nog twee maanden op Gran Canaria werken. Dit wil ik doen bij André's vliegende hollandse bar of bij shooters. Beide nederlandse tenten, maar de ene is een lekkere bruine kroeg en de ander een echte feest gelegenheid. Ik wilde altijd al een zomerperiode in het buitenland werken en het lijkt mij een perfect moment om deze periode in engeland af te sluiten en fris te beginnen aan een studie. Als ik studeer heb ik namelijk niet echt tijd om dit te doen.

Zo, ik hoop dat ik deze 2 maanden een beetje beknopt heb kunnen beschrijven. Ik beloof niks, maar wil wel weer terug komen op elke 2 weken een berichtje. Dit is namelijk een stuk makkelijker en vergeet ik de activiteiten minder snel.

liefs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Aimée

Mijn leven in London als au-pair

Actief sinds 11 Sept. 2018
Verslag gelezen: 266
Totaal aantal bezoekers 2695

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2018 - 17 Augustus 2019

Mijn leven in London als au-pair

Landen bezocht: