Te lang gewacht - Reisverslag uit Chiswick, Verenigd Koninkrijk van Aimée Fakkeldij - WaarBenJij.nu Te lang gewacht - Reisverslag uit Chiswick, Verenigd Koninkrijk van Aimée Fakkeldij - WaarBenJij.nu

Te lang gewacht

Blijf op de hoogte en volg Aimée

04 Februari 2019 | Verenigd Koninkrijk, Chiswick

Zo, na ruim twee maanden besloten om maar weer eens iets te schrijven, oeps...

In de afgelopen twee maanden heb ik veel leuke dingen gedaan!
Ik ben met kerst als verrassing naar huis gegaan. Naja, verrassing...
Sommige mensen wisten er al vanaf, maar mijn opa en oma en mijn tante, oom en nichtje niet. Met hun zou ik kerst gaan vieren, dus was de verrassing natuurlijk erg leuk dat ik er wel ineens was.
Voordat ik naar huis ging, kwam Jannique nog bij mij langs! Wij zijn met ze tweeën gezellig door London heen geweest en zij is bij mij in huis blijven slapen. Dus super gezellig dat we drie daagjes samen zijn geweest. Ik heb voor het eerst sinds ik hier ben, crumplets geprobeerd. Jannique zei dat ik ze echt moest proberen. Het is echt een aanrader voor iedereen. Crumplets lijken een beetje op dikke pancakes met gaatjes erin. Ze hebben van zichzelf niet heel veel smaak, maar met wat boter en poedersuiker zijn het super lekkere 'pancakes'.

In de kerstvakantie heb ik geprobeerd om zoveel mogelijk mensen te zien en met iedereen af te spreken. Dit is best lastig om te stoppen in die paar dagen dat ik er was, waardoor het helaas niet gelukt is om iedereen te zien die ik wilde zien..
Maar diegene die ik wel heb gezien, heb ik het heel gezellig mee gehad!
Ik ben met wat meiden van mijn oude werk gezellig wat gaan eten, wat erg leuk was om te doen. Ik heb oud&nieuw samen met Samantha gevierd, wat absoluut voor herhaling vatbaar is!
Helaas vertrok ik 1 Januari s'avonds weer naar huis.

Sinds ik terug ben in London is het leven eigenlijk weer zoals vanouds. Ik mis iedereen in Nederland nog zeker wel, maar je went ook best wel snel aan het feit dat niet iedereen om de hoek woont. Gelukkig heb ik het hier erg naar mijn zin in het gezin en heb ik hier ook leuke vriendinnetjes, waarmee ik leuke dingen doe.
Het sporten, waar ik het in de vorige update over had, is er de afgelopen tijd niet heel erg van gekomen. Ik ben sinds Januari ook bezig met een thuisstudie en dat slokt dan best veel tijd op. Ook Shalomé, vriendinnetje waarmee ik sport, heeft andere tijden en dagen waarop ze werkt, waardoor het samen afspreken om te sporten erg lastig is geworden.
Sinds januari werk ik nu ook meer regelmatige uren en heb ik 2 vaste dagen in de week vrij. Dit is heel erg fijn, want daardoor kan ik ernaast extra uurtjes oppassen bij andere gezinnen. Elke maandag tot donderdag ochtend, breng ik 2 andere kindjes naar school en op donderdag haal ik hen ook op vanuit school. Dit is echt een van de makkelijkste oppasbaantjes ooit, het verdient lekker en de kinderen zijn ook nog eens leuk!

Wat ook nog erg leuk nieuws is, is dat in maart mijn moeder, broertje en zijn vriendinnetje een paar dagen langskomen! Ze komen langs in het weekend dat mijn broertje jarig is, dus extra feest!!!
En eind april ben ik van plan om weer even naar nederland te komen, maar dat is nog niet zeker ;)

Al met al zijn de afgelopen twee maanden erg rustig geweest en ben ik weer in het goede ritme gekomen. Ik heb het nog steeds erg naar mijn zin en probeer zoveel mogelijk van London te zien zolang ik nog hier ben!

liefs
aimee

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Aimée

Mijn leven in London als au-pair

Actief sinds 11 Sept. 2018
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 2696

Voorgaande reizen:

17 Augustus 2018 - 17 Augustus 2019

Mijn leven in London als au-pair

Landen bezocht: